יש לכם קונדיטוריה, מסעדה או בית קפה? רוצים להגדיל את המכירות של הקינוחים שלכם? כדאי שתדעו שהבעיה היא לא תמיד במוצרים שאתם מציעים, אלא כמה טוב אתם מצליחים לפרסם ולהציג אותם. הודות לשיפור בטכנולוגיה, מקררי תצוגה הם כל מה שאתם צריכים כדי להציג בפני הלקוחות שלכם את העוגות והקינוחים הטעימים והמרהיבים שאתם מכינים.
כמעט כולם אוהבים קאפקייקס, עוגות ומאפים ובכל זאת – זה יהיה אסטרטגי יותר אם תוכלו לעורר בהם את התיאבון באמצעות חוש הראייה כדי לפתות אותם לרכוש את המוצרים שלכם. הרי ידוע שאין כמו מראה עיניים כדי לעורר רעב, ומה יותר מעורר תיאבון מקינוחים מושחתים ומפנקים?
היתרונות של מקרר תצוגה לעוגות וקינוחים חורגים מהמראה השקוף שלו. גם אסתטיקה וקומפקטיות הופכות אותו לחיוני לעסק.
מקרר תצוגה יכול להתאים בקלות לכל חלק בעסק שלכם ומגיע במגוון גדלים שיכולים להתאים לכל חלל. בנוסף המקררים האלה שומרים על הנראות של המוצרים שלכם יפים ומפתים למשך זמן רב יותר. אתם לא צריכים לפקפק ביעילותם – מקררי תצוגה מיוצרים במיוחד כדי ליצור את הטמפרטורה והלחות המדויקות הנדרשות כדי לשמר את הערכים של כל פריט מזון.
תכונת אורך החיים שלהם מסמנת אותם כיעילים במיוחד בין כל שאר סוגי המקררים. מקררי תצוגה נשארים פעילים במשך שנים, בתנאי שהמשתמשים בהם שומרים היטב על ההוראות.
אפשר לומר בביטחון שמקרר תצוגה מחזק את המכירות והמוניטין של כל עסק לממכר מזון. אך עם כל הכבוד ליתרונות הרבים של מקררי תצוגה לעוגות וקינוחים, הבחירה של המקרר האידיאלי עבורכם עשויה להיות מבלבלת פשוט כי אנשים רבים לא יודעים מה עליהם לבדוק.
במאמר זה נעשה לכם סדר ונסייע לכם להבין מהם הגורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירה של מקרר התצוגה הטוב ביותר לעסק שלכם.
אלו הדברים שכדאי לבחון לפני רכישת מקרר תצוגה חדש:
מיקום
זהו הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בבחירת מקרר תצוגה לעסק שלכם מכיוון שהוא יקבע את הצורה והגודל של המקרר שעליכם לרכוש.
הדבר הטוב ביותר הוא להסתכל סביב החלל ולהחליט באיזה אזור למקם את המקרר החדש. יש לכם מספיק מקום להצבת מקרר גדול או שתעדיפו ללכת על דגם מאורך אשר תופס פחות מקום? זהו פרט חיוני שחשוב לשקול כדי שלא תתאכזבו מקניית מקרר שלא יכול להתאים כראוי לחלל העסק שלכם.
סיבה נוספת לבדוק היטב את המיקום היא שאולי אין בכלל מקום מתאים למקרר תצוגה בעסק שלכם. עליכם לבחור מיקום אסטרטגי שימשוך את עיניו של כל מי שיכנס לשטח העסק שלכם. זוכרים שאסטרטגיית העל של מקרר תצוגה היא לגרום ללקוחות שלכם לרכוש את מה שהם רואים? לכן לא יהיה תועלת למקם את המקרר במקום שבו הוא מוסתר מהעין. המיקום הטוב ביותר עבור מקרר תצוגה הוא מוקד מרכזי הנגלה לכל לקוח ברגע שהוא נכנס לעסק שלכם.
גודל
גודל המקרר חייב להיות גם גורם שיש לקחת בחשבון בעת בחירת המקרר הטוב ביותר עבור העסק שלכם. גודל המקרר הדרוש לכם תלוי בעיקר בגודל הקינוחים והכמות שאתם מתכננים להציג ללקוחותיכם. העוגות מגיעות בגדלים שונים, לכן ייתכן שיהיה צורך לבחור מקרר במידה גדולה וגבוהה יותר ממה שחשבתם. אולי תרצו בכלל לרכוש מקרר שמתאים גם למוצרים נוספים מלבד עוגות וקינוחים. הגדירו מראש את הייעוד של המקרר ורכשו אחד שמתאים לגודל הדרוש לכם. עדיף לרכוש מקרר קינוחים גדול מכיוון שהוא מונגש בקלות לכולם, בניגוד למקררים קטנים במיוחד.
תקציב וצרכים
כעת, לאחר שסימנתם את המיקום של מקרר התצוגה שלכם, הדבר הבא הוא לחשוב על התקציב שעומד לרשותכם כדי לקנות אותו. עלות מקררי תצוגה תלויה בגודלם, באסתטיקה ובקיבולת שלהם. לכן זה השלב שבו אתם צריכים להבין את האפשרויות העומדות לפניכם בהתאם לתקציב שלכם. חשוב מאוד שתבססו את התקציב על מה שהעסק שלכם צריך.
אתם יכולים לבחור בקלות במקרר תצוגה קטן ממדים ואטרקטיבי מאוד אם אתם רוצים להשתמש בו למוצרים מעטים או מיוחדים. עם זאת, עבור קונדיטוריות או חנויות גדולות לממכר עוגות וקינוחים, ייתכן שתצטרכו מקרר גדול או יותר ממקרר תצוגה אחד כדי להציג את כל הקינוחים והעוגות שלכם.
יעילות אנרגטית ותכונות נוספות
יהיה צורך לחקור את היעילות האנרגטית של מקררי תצוגה שונים כדי להעריך איזה מהם הכי מתאים לעסק שלכם. כחלק מהקריטריונים בהם צריך לעמוד המקרר הנבחר, בחרו מקרר ויטרינה שצורך פחות חשמל, נשאר בטמפרטורה נמוכה לתקופה ממושכת יותר ומאפשר זרימת אוויר טובה יותר. ישנן תכונות נוספות כמו הקפאה מהירה, הקפאה עמוקה, תאורת לד יעילה, קירור מאוורר ועוד תכונות ומאפיינים שכדאי לקחת בחשבון.
הדרך הפשוטה ביותר לעשות זאת היא לקרוא את המפרטים וביקורות הלקוחות על סוגים שונים של מקררי תצוגה. מתוך חוות הדעת והמפרטים תוכלו להעריך מה יש לכל מקרר להציע ומהם היתרונות והחסרונות שלו. אל תמהרו לרכוש את המקרר הראשון שאתם רואים – היו סבלניים ושקללו את כל האפשרויות בקפידה כדי לבחור את מקרר התצוגה המתאים ביותר לעסק שלכם.
ידידותי למשתמש ואסתטי
מקרר צריך להיות ידידותי קודם כל למשתמשים בו. זה כולל שימוש פשוט וקל במקרר התצוגה אשר לא מצריך מאמץ בשימוש מצד הלקוחות שלכם ומצד העובדים בעסק. המקרר חייב להיות כזה שלקוחות יוכלו לאסוף בקלות את הפריטים שלהם מהמקרר והצוות יכול ללא לחץ למלא אותו בקלות. בכל מקום שמוצב המקרר הוא חייב לאפשר תנועה חופשית של אנשים ברחבי חלל העסק שלכם. בנוסף לכך, עליו להוסיף יופי לחלל להראות נפלא.
מכיוון שמקררי תצוגה נמצאים בקדמת העסק, עליהם להיות אסתטיים ומושכים. לכן מומלץ להעדיף מקרר בעל חזות יפה ומרשימה.
מקררי התצוגה של “לנדרס” נראים נפלא ומתאימים לשלל שימושים כמו אחסון קינוחים ועוגות, מוצרי מזון אחרים ושתיה. למקררי התצוגה המעולים שלנו, לחצו כאן.