כל מנהל מוצלח מודע לכך שעובד מרוצה הוא עובד פרודוקטיבי יותר ושעובד רגוע יותר הוא עובד שמח יותר, יעיל יותר ומוצלח יותר. ישנן הרבה דרכים בהן ניתן לתרום לשביעות רצון גבוהה בקרב העובדים במשרד הקשורות לשכר או לתנאים למשל. עם זאת, לא תמיד שכר גבוה יותר הוא השחקן המרכזי או היחיד במשוואה וזאת כיוון שבמחקרים רבים נמצא שהפרודוקטיביות של העובדים קשורה באופן ישיר גם לסביבת העבודה. במאמר שלפניכם ברצוננו לעסוק באופן שבו ניתן ליצור סביבת עבודה נעימה יותר באמצעות רכישה של מקררים קטנים למשרד.
גיבוש הצוות
בדרך כלל בהפסקת הצהריים, העובדים נעלמים מהמשרד והולכים כל אחד למסעדה המועדפת עליו או לדוכן המזון האהוב עליו הממוקם בסמיכות למשרד. באופן עקרוני אין בכך כל רע שכן מדובר על נוהל מקובל והגיוני. עם זאת, אין בין זה לבין גיבוש הצוות דבר וחצי דבר. במידה ואתם מעוניינים לתרום לגיבוש של צוות העובדים במשרד, באפשרותכם פשוט להציב במטבחון מקרר משרדי וכך לאפשר לעובדים שלכם להביא ארוחות מוכנות מהבית. בעקבות זאת העובדים יוכלו לסעוד בצוותא במטבחון המשרדי, להכיר אחד את השני טוב יותר ומעבר לכל זה, מדובר על דרך מצוינת לחסוך לא מעט כסף ולשמור על הגזרה.
להרגיש כמו בבית
בעזרת רכישת מקררים קטנים למשרד אתם יכולים לעזור לעובדים שלכם להרגיש קצת יותר בבית בזמן העבודה. רכישה של מיני מקרר מעלה את רף הנוחות ומשדרת את המסר שלא משתמע לשתי פנים לפיו העובדים שלכם חשובים לכם. האווירה הביתית שתיווצר במשרד תגרום לעובדים להוריד את מפלס הלחץ, ליהנות יותר מהשהות שלהם בעבודה וכמובן שבעקבות כך, הפרודוקטיביות שלהם תשתדרג פלאים.
לפנק לפנק לפנק
מיני מקרר מאפשר לכם לפנק את העובדים עם צ’ופרים נחמדים באירועים מזדמנים. כך למשל אתם יכול לקרר עוגות בימי ההולדת של העובדים ואפילו בקבוק של יין מבעבע לכבוד החג או סוף השבוע. הידיעה שיש במקרר עוגה איכותית שרק מחכה שיאכלו אותה בסוף יום העבודה שומרת על ערנות גבוהה ומגבירה את המוטיבציה.
כי לכולם כבר יש
מעבר לכל מה שנכתב לעיל, יש דבר חשוב אחד נוסף שצריך לקחת בחשבון. מקררים קטנים למשרד מהווים כיום לא פחות מתוספת הכרחית עבור כל משרד מודרני. לפיכך רכישה של מקרר מהווה בסך הכול יישור קו עם תרבות העבודה המודרנית. ייתכן מאוד שאתם לא מודעים לכך, אבל רוב הסיכויים שברוב המשרדים בבניין בו ממוקם המשרד שלכם, פועל לפחות מיני מקרר אחד וישנו גם סיכוי לא רע בכלל שעובדה זו גורמת לעובדים שלכם לחוש רגשי נחיתות. לאור זאת, אנחנו ממליצים לכם להתחיל להתעניין בנושא, לברר מחירים ולשדרג את המשרד בקלות מבלי להיגרר להוצאות מיותרות. העובדים שלכם הולכים להודות לכם על זה.