בשנים האחרונות אנחנו עדים למהפכה של ממש בתחום המקפיאים בדגש על מקפיאי התצוגה. מקפיאי התצוגה הם מקפיאים בעלי דלתות שקופות המאפשרות למתבונן בהן לראות אילו מוצרים מסתתרים בפנים המקפיא. אם בעבר יכולנו לראות את מקפיאי התצוגה בעיקר בקונדיטוריות או בתי קפה כמתקני קירור לעוגות וקינוחים, הרי שכיום ניתן לראות את מקפיאי התצוגה בקיוסקים רבים בכל רחבי הארץ ואפילו בבתים פרטיים. במאמר שלפניכם נפרט אודות חמש הסיבות המרכזיות בגינן שווה לרכוש מקפיא תצוגה.
סיבה מספר 1 – שקיפות כערך עליון
אחד מהערכים הבסיסיים שעומדים מאחורי כל מערכת יחסים איכותית עם הלקוח שלך הוא ערך השקיפות. כאשר אתה דוגל בשקיפות אתה בעצם מעביר ללקוח שלך את המסר שלא משתמע לשתי פנים לפיו פשוט אין לך מה להסתיר. בעוד שבמקפיא סטנדרטי אתה יכול לאחסן מוצרים שאינם קשורים זה לזה ולעבוד באי סדר, הרי שכשמדובר על מקפיא תצוגה אתה למעשה מראה לקהל הלקוחות שלך שאתה עובד לפי הספר, דוגל בסדר ובניקיון ולמעשה גאה באופן שבו אתה מנהל את העסק עד כדי כך שאתה שמח להראות את הקרביים שלו לעוברים ושבים.
סיבה מספר 2 – למען הסטייל
אין שום מקום להשוואה בין מקפיא תצוגה לבין מקפיא סטנדרטי בעל דלת אטומה. במידה והסטייל שלכם חשוב לכם ואתם מחפשים כעת מקפיא שישרת אתכם באופן הטוב ביותר, אין ספק שמדובר על המקפיא המושלם עבורכם. בעזרת מקפיא תצוגה אתם יכולים להקפיא את המוצרים שלכם וליהנות מצבעוניות מיוחדת, בתלות בסוג המוצרים שמאוחסנים במקפיא כמובן.
סיבה מספר 3 – בשם העיצוב הכללי
רוב הסיכויים שאם אתם מתעניינים במקפיאי תצוגה, אתם יודעים דבר או שניים על החשיבות העליונה שיש לעיצוב החכם של העסק ולקשר שבין העיצוב הכללי להצלחה העסקית. לפיכך אנחנו מרשים לעצמנו להניח שאתם מעוניינים לשלב בין פרקטיות לבין עיצוב באופן המושלם ביותר שישנו. כשמדובר על השילוב המושלם בין שימושיות לבין עיצוב, ברור לכל שמקפיאי תצוגה משחקים במשוואה תפקיד מרכזי.
סיבה מספר 4 – חיסכון באנרגיה
אחד היתרונות המובהקים שיש למקפיאי תצוגה על פני מקפיאים סטנדרטיים הוא שכאשר ניתן לראות את תכולת המקפיא, אין צורך לפתוח את הדלת לעתים קרובות כל כך – כמו שיש צורך לפתוח את הדלת של המקפיא הסטנדרטי. השקיפות מאפשרת לכם לדעת בדיוק מה מתרחש בתוך המקפיא בכל רגע נתון וכך לא צריך לפתוח את הדלת כדי לעשות רשימת מלאי או כדי לבדוק מה חסר מדי יום במקפיא.
מה שחשוב להבין הוא שבכל פעם שאתם פותחים את הדלת של המקפיא, הטמפרטורה הפנימית שלו עולה והמדחס שלו נכנס לפעולה. על ידי צמצום מספר הפעמים שבהן אתם פותחים את הדלת, באפשרותכם לחסוך לא מעט חשמל ובנוסף לכך להאריך את חיי המדף של המוצרים שלרוב זקוקים לטמפרטורה קבועה ויציבה.
סיבה מספר 5 – שיפור התקשורת
כל מוכר ארטיקים ממוצע מכיר את השיחות האינסופיות שנסובות סביב המלאי שבמקפיאים. על מנת לייעל את התקשורת בינך לבין הלקוחות שלך, כל שעליך לעשות הוא לבחור במקפיא תצוגה וכך הלקוח יוכל לדעת בעצמו בדיוק מה אתה מחזיק במלאי ומה לא וכל השאלות המיותרות ייחסכו ממך. נשמע כמו חלום? ובכן, בעזרת מקפיא תצוגה ניתן להפוך את החלום הזה, למציאות.