הצורך במקרר לעסק יכול לעלות כשמדובר על עסק שמוכר דברי מזון, אך הוא יכול גם להיות שימושי לכל עסק עם עובדים על מנת שהם יוכלו ליהנות מתנאים הולמים במקום העבודה שלהם – כדי שתוכלו לבחור את המקרר הנכון בהתאם לצרכים שלכם כתבנו את המאמר הבא:
שעות העבודה הרבות שאנחנו מבלים בעידן הזה במקומות העבודה שלנו משנה לחלוטין לא רק את סדר היום אלא גם את הרגלי התזונה שלנו המשרד והעסק הופכים להיות בית שני, וככאלה הם חייבים להתאים לשהות ארוכה של שעות רבות גם בלילות ובערבים. אי אפשר להמשיך להישען תמיד על טייק אווי כמובן, כדי להזין את עצמנו שם, ולכן הסיבה העיקרית של הצבת מקררים בעסקים היא לדאוג לרווחת העובדים.
אילו מקררים לעסק נחוצים לכם?
נוסף על העובדים שזקוקים למקררים אלה, יש כמובן גם מקררים שנחוצים לעסקים שמוכרים מזון ללקוחות, ולכן זקוקים להתאמה מרבית של המקררים שבהם משתמשים. זה יכול להיות מקרר שמציע גם כיבוד ללקוחות שבאים לקבלת קהל, ויש סוגים רבים שבהם אפשר להיעזר לצורך זה. התאמה נכונה שלהם תחסוך לכם כסף ותשפר את השימוש במקררים.
אל תהססו לבחור מקררים גם לפי האסתטיות שלהם והתאמתם לעיצוב המקום. היום לא מזלזלים עוד גם בחשיבות של העיצוב ושל הנראות של המקום. לקוחות מתסכלים וקונים בעיניים לא פחות מאשר לפי חישובים נוספים. להם זה גם משדר שבעל העסק חושב עליהם ומשקיע מאמץ כדי שחוויית הקנייה תהיה נעימה ושונה.
טיפים לבחירת מקררים לכל עסק
יש כמה פרמטרים חשובים לבחירת מקררים לעובדי העסק, שיוכלו להשתמש בהם לצרכיהם. החשיבות שלהם גדולה משום שעובדים ישמחו להרגיש שחושבים עליהם ומתחשבים במה שהם זקוקים לו.
- כמה עובדים יש לכם בעסק? – אנחנו רגילים לקנות מקררים גדולים או לפחות בינוניים בגודלם, משום שכך ייצרו כל השנים בעבר. הגודל הכמעט סטנדרטי הזה כבר אינו רלוונטי למקומות רבים, אפילו בתים שמסתפקים בפחות. גודל של מקרר סטנדרטי למקום עבודה כמו משרד קטן יכול להיות הרבה יותר קטן, במיוחד אם יש שם פחות מעשרה עובדים. כל עסק זקוק למקרר קטן כדי להניח בו מוצרי מזון לעובדים, ולרוב מספיק מקרר קטן שאינו תופס מקום ואינו מעיק על התכנון של העסק. חפשו מקרר קטן שיש בו את כל מה שנחוץ למספר העובדים שלכם.
- מה אתם צריכים באמת? – אם כל מה שנחוץ לכם הוא מקום להניח את החלב לקפה ואת היוגורטים והסלט לארוחות, אל תקנו מקרר גדול מזה. אין צורך ביותר מכמה מדפים במקרר שהקיבולת שלו היא בין 20 ליטר ל-100 ליטר בערך. לא נחוץ לכם יותר מזה. כמו כן, אל תבזבזו מקום על תאי הקפאה או חלקים במקרר שאינכם זקוקים להם באמת. קחו בחשבון מהם הצרכים שלכם וקנו רק את זה.
- אל תוותרו על עיצוב ותצורה – אם העסק שלכם הוא כזה שגם הלקוחות רואים בו הכל, העיצוב של המקרר צריך להיות אסתטי מאוד. אל תתפשרו על זה משום שזה מקרין גם על התדמית שלכם. קחו בחשבון שיש מקררים שקופים ומקררים מעוצבים בצורה ייעודית למשרדים ולעסקים, כך שתוכלו לקנות מקרר ייחודי יותר מהסטנדרטי לעסק שלכם.
למחפשים דברים מיוחדים, יש אפילו מקרר רטרו שמוסיפים נופך והשראה לכל עסק. כמו כן, חפשו מקרר שיתאים גם מבחינת הפתיחה שלו. היום דלתות מקררים נפתחות בצורות שונות, כמו מקרר שיש לו גם דלת מגירה, מה שמתאים מאוד למשרד שצריך להניח מקרר על ארונית או שולחן קטן משום שאין מקום על הרצפה. - מקרר שאינו מפריע לכם בעבודה – מקרר למקום עבודה אינו יכול לשגע אתכם עם מנוע רועש בכל שעות היום ולכן חפשו מקרר שפועל בשקט, והוא חסכוני באנרגיה משום שיש לכל עסק תצרוכת חשמל גבוהה בדרך כלל בגלל מתקנים וציוד נוסף. מקררים כאלה הם בדרך כלל מקררים חדשים ולא יד שנייה משום שמדובר בדור החדש של המקררים שמוצעים לכם. מקררים שמוצעים למקום עבודה מעוצבים ובנויים מראש כך שיענו מראש על כל הצרכים שלכם.
כיצד לבחור מקררים לבתי עסק להצגת מוצרים?
- מבחר גדול יותר של מקררי תצוגה – לא רק למוצרי מזון נחוץ קירור ואתם לא חייבים להסתפק במקרר משעמם וסטנדרטי. יש עוד מוצרים שצריכים להיות בקירור מלא, כמו מוצרי קוסמטיקה מסוימים או מוצרים שמכילים כימיקלים שונים שחייבים להיות בקירור. להם מיועדים המקררים שמציגים מוצרים ללקוחות בצורה אסתטית וראויה. מקררים אלה מגיעים בשלל של גדלים ותצורות, כאשר הנפוצים והמבוקשים בהם הם בעלי דלת זכוכית. השוני הוא בגודל המקרר, לפי צורכי העסק, ולפי מספר המוצרים שמציגים בהם. כמו כן, מיקומם בעסק דורש התאמה של גודל ואופן פתיחת הדלת. כל זה ניתן לחישוב ולתכנון מראש.
- חשיבותה של התאמת התצרוכת האנרגטית והתפעול השקט – מקררים שקטים הם המילה האחרונה לכל עסק, והם פופולריים ביותר למי שהרעש מפריע לו לתפקוד תקים בעסק. מקררים אלה יעילים יותר מבחינת תצרוכת אנרגטית ולכן סביר להניח שתרצו לקנות מקרר חדיש שיש לו ניצולת טובה יותר מאשר המקררים הישנים.
- איך בוחרים עיצוב? – עיצוב מקררים לעסק ללקוחות הוא בעל חשיבות גדולה, משום שהנראות של העסק קובעת רבות. כך תוכלו ליהנות מעיצובים שונים שמציעים לכם מעצבי המקררים אצל יצרנים מובחרים. מי שאוהב וינטג’, למשל, או צבעים שונים שהוא רוצה לשלב בחנות יאהב את המקררים שחורגים מהקונבנציה ומעזים להציג חזות צעירה ודינמית. אלה המקררים שהופכים לאטרקציה גם בגלל העיצוב שלהם ולא רק בגלל התכולה.
- מקררים שבהם קל לשמור על היגיינה וניקיון – יש מקררים שקל לנקות יותר מהאחרים, במיוחד אם מאפשרים לכם לשלוף מדפים ורשתות ומגירות. ודאו שקל גם להסיר מסילות לצורך ניקיון. במדינה כמו שלנו, כשרוב המקומות כשרים, זה חשוב במיוחד ויקל עליכם לתחזק את המקררים ואת העסק. תברואה היא חשובה מאוד גם בגלל מוצרי המזון שאינם מזדהמים.