אם אתה בעל קיוסק, קונדיטוריה, מאפייה, פיצוציה, בית קפה או כל עסק אחר שעוסק במכירה של מוצרים הדורשים קירור, הגעת למקום הנכון. במאמר שלפניך נסביר בפירוט רב ככל שהיריעה תאפשר מה הם היתרונות של מקרר תצוגה ומדוע אתה פשוט חייב מקרר תצוגה לעסק שלך, אם אתה מעוניין שיפרח וישגשג כמובן.
לפני שנפתח בדברים ברצוננו רק ליישר קו – מקרר תצוגה הוא מקרר המאפשר לעוברים ולשבים להתרשם ממבחר המוצרים המאוחסנים בו בקירור. ישנם מקררי תצוגה נטולי דלתות, ישנם בעלי דלתות שקופות וישנם גם מקררי תצוגה שכל הדפנות שלהם שקופות לחלוטין (כמו רוב מקררי התצוגה לעוגות למשל).
כדאי לדעת! – יש גם מקררי יין שיכולים לשמש כתצוגה של יינות.
מגדיל המכירות האולטימטיבי
היתרון המרכזי של מקרר תצוגה בא לידי ביטוי בכך שהוא גורם ללקוחות לחוש תאווה כלפי מוצרים שונים שלאו דווקא היו חושבים עליהם בכלל לולא נתקלו במקרר. למה אנחנו מתכוונים בדיוק? ובכן, בואו נניח שאתם הולכים ברחוב ביום קיץ חם ולוהט. הזיעה זולגת לאורך עמוד השדרה, השמש קופחת ואתם ממהרים לפגישה חשובה.
בדרככם אתם חולפים על פני שני קיוסקים צמודים: באחד מהם ניצב בחזית מקרר תצוגה עמוס בפחיות שתייה קרה עליהן נקוות טיפות קטנות של מים צוננים ובשני ממוקם מקרר אטום בירכתי החנות. כעת נשאלת השאלה המתבקשת – לאיזה קיוסק תיכנסו, לזה שמציג לראווה את מוצרי השתייה שהוא מוכר או לזה שלא ברור בכלל אילו מוצרי שתייה הוא מחזיק במלאי?
אנחנו מאמינים שהתשובה לשאלה ברורה מאליה שכן בדיוק כמו שפרצה קוראת לגנב, כך גם פחית קוראת לצמא. עם זאת, אף פחית לא יכולה לצעוק חזק מספיק כדי שישמעו אותה מבעד למקרר אטום. הדבר נכון כמובן גם בנוגע למקרר תצוגה לעוגות, שמצליח לעורר תיאבון מחודש גם בקרב סועדים שבעים במיוחד למשל.
תמונה שווה אלף מילים
מעבר לכך שמקרר תצוגה פותח את התיאבון ומושך עוברים ושבים, הרי שבעזרת מקרר תצוגה ניתן לייעל את האופן שבו הלקוח מקבל מידע בנוגע למלאי המוצרים במקום. ייעול התקשורת בין המוכרים או העובדים באופן כללי לבין הלקוחות חשוב במיוחד בעסקים מצליחים בהם כל מילה מיותרת. כשיש לכם מקרר שקוף, הלקוח לא צריך להציק למוכר בדוכן למשל (בעודו עסוק בשירות של לקוח אחר) בנוגע לסוגי המשקאות שהוא מוכר.
הלקוח יכול פשוט להסתכל על המקרר, להתרשם בעצמו ולהחליט איזה משקה מתחשק לו לשתות. בדיוק באותו האופן במקום להחזיק תפריט קינוחים ובמקום לבזבז את זמנה של המלצרית, הסועדים יכולים פשוט להתרשם במו עיניהם מהעוגות שבמקרר התצוגה.
בשם השקיפות
מעבר לכל מה שכתוב לעיל, הרי שמקרר תצוגה משדר מסר ברור שלא משתמע לשתי פנים והכוונה היא כמובן למסר השקיפות. מקרר תצוגה מסביר ללקוח שאין לכם מה להסתיר ממנו, שמה שהוא רואה זה בדיוק מה שהוא יקבל ושאתם גאים לחלוטין במוצרים שאתם מוכרים. אין ספק בכלל שמדובר על יופי של דרך להרשים כל לקוח באשר הוא.